Zapraszamy do obejrzenia webinarium dotyczącego prostego riggowania postaci w Maya, poprowadzonego przez Patryka Koniecznego (PCC Polska).
By otrzymać dostęp do webinaru, kliknij przycisk „Zapisz się” w prawym panelu.
0,00 zł
Czas trwania: 63 minuty |
Zapraszamy do obejrzenia webinarium dotyczącego prostego riggowania postaci w Maya, poprowadzonego przez Patryka Koniecznego (PCC Polska).
By otrzymać dostęp do webinaru, kliknij przycisk „Zapisz się” w prawym panelu.
Spróbuj swoich sił przy riggowaniu postaci w programie Autodesk Maya. Na nadchodzącym webinarium zostaną omówione zagadnienia budowy szkieletu, tworzenia łańcuchów kinematycznych, oraz ich kontrolerów dla wszystkich części ciała humanoida niezbędnych do stworzenia animacji dla silników graficznych.
Webinarium będzie wstępem do otwartych warsztatów, na których podjęty będzie szeroko rozumiany temat character art’u i animacji. Począwszy od modelowania organicznej postaci właśnie dla animacji, poprzez tworzenie szkieletu, łańcuchów IK oraz kontrolerów, a na rozkładaniu mapy UV kończąc.
Całość materiału ma na celu wyznaczyć kierunek kształcenia się w dziedzinie character art’u, oraz animacji, a także przedstawić środowisko pracy w Autodesk Maya właśnie pod kątem wyżej wymienionych aspektów grafiki 3D.
0,00 zł
Czas trwania: 63 minuty |
Zapoznaj się z pełną ofertą naszych programów (AutoCAD, Inventor czy 3Ds Max) i sprzętu.
Odwiedź nasz sklep