Najważniejsze wskazówki i narzędzia wykorzystywane w 3ds Max do tworzenia fotorealistycznych środowisk do gier, animacji, filmów i reklam zamknięte w 4 tematach. Zapraszamy!


Tworzenie fotorealistycznych środowisk w 3ds Max – seria tutoriali online

Przedstawiamy nową serię videotutoriali stworzoną z Aleksandrą – naszą trenerką od 3ds Max. Dzięki zaprezentowanym narzędziom i funkcjom nie tylko nauczysz się tworzyć otoczenie w 3ds Max ale także automatyzujesz powtarzające się, czasochłonne zadania, znacznie skracając czas przygotowania projektu. 3ds Max jest wszechstronny i można go stosować na różnych etapach produkcji.

Serię szczególnie dedykujemy:

  • modelarzom 3D i animatorom,
  • wykonawcom oświetlenia w grach, produkcjach filmowych i telewizyjnych,
  • twórcom wizualizacji.

Kurs składa się z 4 videotutoriali – nie ma możliwości zarejestrować się tylko na pojedynczą lekcję. Kurs  jest całkowicie bezpłatny. Aby otrzymać dostęp do filmów należy dokonać prostej rejestracji.

Zacznij już dziś!

Rozpocznij swoją przygodę z tworzeniem environmentu do gier i animacji.

Tematy tutoriali 3ds Max Tips&Tricks: Fotorealistyczne środowiska – 4 lekcje

3ds Max - Photorealistic environments cover-lekcja1-modelowanie-terenu

Lekcja 1:
Modelowanie terenu w 3ds Max

Pokazujemy jak wykorzystać narzędzie Terrain, NURBS Surface oraz modyfikator Noise do zbudowania otwartego krajobrazu. Zobacz jak łatwo możesz wykorzystać podkłady DWG z poziomicami do wymodelowania konkretnego zwniesienia. Podpowiadamy też skąd brać mapy HDRI.

3ds Max Photorealistic environments cover-lekcja2-modelowanie-wnetrza

Lekcja 2:
Modelowanie wnętrza pomieszczenia w 3ds Max

W tej lekcji pokazujemy jak szybko stworzyć model wnętrza (zamknięte pomieszczenie) na podstawie rysunku DWG. Wykorzystujemy narzędzia przyspieszające modelowanie takie jak m.in.: Box, Window, Doors czy Stairs.

3ds Max Photorealistic environments cover-lekcja3-kamera i oswietlenie

Lekcja 3:
Wstawianie kamery i oświetlenia w 3ds Max

Oświetlenie wnętrza światłem słonecznym i światłem sztucznym w zakmniętym pomieszczeniu to jeden z kluczowych elementów dobrej fotorealiztycznej wizualzacji. Pokazujemy różnice w ustawieniach oświetlenia dziennego i nocnego na przykładzie szybkiego podglądu renderu w programie V-Ray.

3ds Max Photorealistic environments - cover-lekcja4-tworzenie miasta

Lekcja 4:
Tworzenie miasta / ulicy w 3ds Max

W tej lekcji poznasz rodzaje kopii w 3dsMax oraz narzędzia: Array, Algin, Mirror na przykładzie modelowania ulicy (w mieście). Zobacz jak wprowadzać szybkie modyfikacje i rozmieszczanie obiektów w scenie. To z pewnością pozwoli Ci na oszczędność czasu i szybsze przygotowanie środowiska do gry czy animacji.

Zwiększ swoją kreatywność dzięki łatwym w użyciu narzędziom do tworzenia zasobów i kreowania światów w 3ds Max.

#Projektowanie 3d #3ds Max #photorealistic #environment #city #street #interior #exterior #terrain

Oprogramowanie CAD i 3D

Potrzebujesz oprogramowania?

Zapoznaj się z pełną ofertą naszych programów (AutoCAD, Inventor czy 3Ds Max) i sprzętu.
Odwiedź nasz sklep