Webinar: Tworzenie cut – sceny filmowej w czasie rzeczywistym z użyciem systemów Motion Capture
O WEBINARIUM:
W trakcie prezentacji pokażemy proces tworzenia krótkiej animacji, zwanej „cut-scene”, z wykorzystaniem programu Autodesk Maya oraz systemów go wspierających: MoCap Xsens, FaceWare i wirtualnej kamery z HTC Vive.
Na wcześniejszych naszych webinarach pokazywaliśmy Import i obróbkę danych z systemów MoCapowych z wykorzystaniem programu Motion Builder. Tym reazem idziemy krok dalej i stworzymy całą animację sceny, na żywo!
Poznasz pełny proces twórczy i zobaczysz jak live previz może przyśpieszyć pracę.
Cut-scena może być zastosowana jako przerywnik filmowy w grach, wprowadzajęcy w fabułę albo jako efektowne finishery np. walki. Takie cut-sceny możecie spotkać np. w grach Wiedźmin czy Assasins Creed.
Informacje organizacyjne:
- Webinar potrwa ok 30 minut.
- Udział jest bezpłatny – aby dokonać rejestracji kliknij żółty przycisk 'ZAPISZ SIĘ’ na górze strony, po prawej stronie.
- Po zapisie link do webinarium zostanie przesłany automatycznie drogą mailową na adres podany w formularzu.
- Webinar możesz obejrzeć w dowolnej chwili z dowolnego miejsca pod warunkiem posiadania połączenia z Internetem.
ZAKRES WEBINARIUM:
Zakres webinaru: |
|
Poruszane zagadnienia: | tworzenie, wykorzystanie i manewrowanie assetami, modelowanie, charakter finishing, tworzenie koncept-artu, przygotowanie sprzętu i sceny do sesji MoCap, aranżacja sceny, tworzenie live previz’u, Charakter generator vs. MetaHuman, stream live w czasie rzeczywistym, wirtualna kamera, obróbka materiałów po sesji, przeygotowanie sceny do renderu, oświetlenie sceny i rendering końcowy. sprawdzenie prewizu. |
Czas trwania |
|
Życzymy miłego oglądania!
Chcesz dowiedzieć się więcej o oprogramowaniu do tworzenia gier?
Poznaj profesjonalne i gotowe rozwiązania dla artystów pracujących w branżach: Game Development, animacji filmowej czy reklamowej.
Chcesz dowiedzieć się więcej o systemach przechwytywania ruchu?
Pozaj Systemy MoCap znacznie przyśpieszające i ułatwiające pracę w wielu dziedzinach: od tworzenia gier 3D, poprzez filmy aż po zastosowania medyczne.