Używanie narzędzi do zarządzania dokumentacją w dużym stopniu eliminuje nieefektywne i pracochłonne procesy projektowe. Podczas webinarium opowiemy o programie Autodesk Vault, który pomaga przyspieszyć pracę inżynierów i managerów.


„35% osób zajmujących się opracowywaniem produktów uznaje pracę z niepoprawnymi lub nieaktualnymi danymi za jeden z podstawowych problemów”*

Ulepszenie sposobu tworzenia, obsługi i współużytkowania zestawień materiałowych może wprowadzić wiele korzyści – zwiększyć efektywność, zmniejszyć liczbę niedokładności i pozwolić poświęcić więcej czasu na istotne zadania projektowe. Przykładowo, jeśli chcesz znaleźć aluminiową przekładnię 150 mm stworzoną przez jednego z twoich kolegów w projekcie dwa lata temu, nie musisz pamiętać dokładnej nazwy pliku. Wystarczy użyć  dokładnej specyfikacji w wyszukiwaniu, aby znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz.

Oprogramowanie Autodesk Vault pozwala odnajdywać pliki i projekty w krótkim czasie. Usprawnia wymianę informacji w zespole i pozwala ustalić kto i kiedy modyfikował dany projekt. Program Vault to pierwszy krok w stronę tworzenia strategii PDM (Product Data Management).

Podczas webinarium dowiesz się:

  • dla kogo przeznaczone jest oprogramowanie Autodesk Vault,
  • jakie korzyści niesie i jakie problemy rozwiązuje,
  • jak u dwóch firm wdrażaliśmy zarządzanie dokumentacją,
  • poznasz odpowiedzi na trapiące Cię pytania – przygotuj je już teraz i zapisz się na webinar!

Webinar „Vault w Twojej firmie – praktycznie o wdrożeniach” odbędzie się 17 marca o godz. 10:00. Czas trwania to ok. 30 min + 10 min Q&A.

 

* Dane z raportu Tech-Clarity Perspective: The Facts About Managing Product Data, Tech-Clarity, Inc., 2015

Oprogramowanie CAD i 3D

Potrzebujesz oprogramowania?

Zapoznaj się z pełną ofertą naszych programów (AutoCAD, Inventor czy 3Ds Max) i sprzętu.
Odwiedź nasz sklep