WEBINAR o praktycznych wdrożeniach Vault już 17 marca
- 20 lutego 2020
- Opublikowany przez: PCC Polska
- Kategoria: Aktualności,
Używanie narzędzi do zarządzania dokumentacją w dużym stopniu eliminuje nieefektywne i pracochłonne procesy projektowe. Podczas webinarium opowiemy o programie Autodesk Vault, który pomaga przyspieszyć pracę inżynierów i managerów.
„35% osób zajmujących się opracowywaniem produktów uznaje pracę z niepoprawnymi lub nieaktualnymi danymi za jeden z podstawowych problemów”*
Ulepszenie sposobu tworzenia, obsługi i współużytkowania zestawień materiałowych może wprowadzić wiele korzyści – zwiększyć efektywność, zmniejszyć liczbę niedokładności i pozwolić poświęcić więcej czasu na istotne zadania projektowe. Przykładowo, jeśli chcesz znaleźć aluminiową przekładnię 150 mm stworzoną przez jednego z twoich kolegów w projekcie dwa lata temu, nie musisz pamiętać dokładnej nazwy pliku. Wystarczy użyć dokładnej specyfikacji w wyszukiwaniu, aby znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz.
Oprogramowanie Autodesk Vault pozwala odnajdywać pliki i projekty w krótkim czasie. Usprawnia wymianę informacji w zespole i pozwala ustalić kto i kiedy modyfikował dany projekt. Program Vault to pierwszy krok w stronę tworzenia strategii PDM (Product Data Management).
Podczas webinarium dowiesz się:
- dla kogo przeznaczone jest oprogramowanie Autodesk Vault,
- jakie korzyści niesie i jakie problemy rozwiązuje,
- jak u dwóch firm wdrażaliśmy zarządzanie dokumentacją,
- poznasz odpowiedzi na trapiące Cię pytania – przygotuj je już teraz i zapisz się na webinar!
Webinar „Vault w Twojej firmie – praktycznie o wdrożeniach” odbędzie się 17 marca o godz. 10:00. Czas trwania to ok. 30 min + 10 min Q&A.
* Dane z raportu Tech-Clarity Perspective: The Facts About Managing Product Data, Tech-Clarity, Inc., 2015