webcast Maya, Stingray Shotgun

Dzięki nieustannie powiększanemu zestawowi funkcji i narzędzi oraz ogromnym możliwościom symulowania fizyki i zjawisk atmosferycznych programy te stały się filarem każdego poważnego Studia Efektów Specjalnych, zaawansowanej Animacji 3D oraz Gier.

Skorzystaj z serii webcastów prowadzonych pod koniec maja przez światowej klasy ekspertów Autodesk i poznaj najpotężniejsze narzędzia w rękach niemal każdego mistrza animacji 3D i filmowych efektów specjalnych: Maya, Stingray oraz Shotgun. Webcasty będą odbywały się w języku angielskim.

 

SZCZEGÓŁY WEBCASTU

OPIS

Maya 2016 Extensionmaya-2016-badge-128px
– modelowanie, riggowanie i animacje

czas trwania: 60 minut

Maya® 2016 jest pełna nowych funkcji, ulepszeń wydajności i narzędzi przyjaznych artystom 3D, które znacznie zwiększają możliwości korzystania z Maya.  Oprócz zupełnie nowego wyglądu, Maya 2016 wykorzystuje więcej zasobów komputera, aby przyspieszyć działanie animacji.

Artystom takim jak modelarze czy osoby zajmujące się rigowaniem dostarcza fantastyczny zestaw nowych funkcji i narzędzi rzeźbiarskich. Znacznie poprawiają one przepływ pracy artysty i elastyczność. XGEN i Bifrost zostały również obdarzone całą listą nowych funkcji i ulepszeń w tej wersji.

Kto powinien go zobaczyć?

Artyści 3D, animatorzy, twórcy modeli 3D i postaci,  rzeźbiarze, osoby pracujące na starszych niż aktualna wersjach Maya

POPROŚ O DOSTĘP DO WEBCASTU >>

Silnik Stingraystingray-2016-badge-150x150
w produkcji Gier oraz rozwoju niezależnych twórców (Indie Dev)

czas trwania: 30 minut

Autodesk® Stingray to nowoczesny silnik gry oparty się na potężnej, podstawowej architekturze oparte o danych, który może dostarczać niesamowite wizualnie gry i skalę do dużych projektów.

Stingray oferuje niespotykany poziom łączności z Maya, upraszczając przepływ pracy typu „art-to-engine” dla producentów gier. Posiada pełny zestaw narzędzi programistycznych, które pomagają zaawansowanym i początkującym twórcom gier przenieść swoje gry do życia.

Kto powinien go zobaczyć?

Artyści 3D; nowi, młodzi i początkujący twórcy gier; niezależni twórcy gier

POPROŚ O DOSTĘP DO WEBCASTU >>

Shotgunshotgun
Poznaj platformę łączącą artystów i kreatywne narzędzia zarządzania czasem pracy.

czas trwania: 30 minut

Branża mediów i rozrywki bardzo szybko się zmienia,  produkcje stają się coraz bardziej złożone a technologia wciąż przyśpiesza.Wytwórnie muszą działać bardzo płynnie, współpracować z ludźmi na całym świecie i jeszcze ściślej współpracować z partnerami dotrzymując harmonogramów i budżetów. Dlatego potrzebne jest łatwe w użyciu, skalowalne i konfigurowalne narzędzie zarządzania produkcją.

Dowiedz się od eksperta Autodesk jak Shotgun ułatwia pracę produkcji, wygrać więcej projektów i dostarczyć je w terminie. Obecnie Shotgun pomaga Artystom 3D oraz ich przełożonym i menedżerom współpracować na różnych platformach i urządzeniach.

Kto powinien go zobaczyć?

Artyści 3D, Project Manager, Art Director, Producenci i Managerowie w branży mediów i rozrywki.

POPROŚ O DOSTĘP DO WEBCASTU >>

 

 EKSPERCI AUTODESK KTÓRYCH WYSŁUCHASZ

Rolad Reyer Autodesk

Roland Reyer

Solutions Engineer | Autodesk | Media & Entertainment
Düsseldorf Area, Niemcy

Roland Reyer rozpoczął swoją karierę w 1992 roku jako inżynieraplikacji w Wavefront Technologies GmbH w Niemczech. Stał się ekspertem w branży dla całego portfolio produktów WavefrontTechnologies, później Alias | Wavefront, Autodesk Alias i wreszcieM&E. Jako specjalista aplikacji testuje, szkoli i prezentuje oprogramowanie Autodesk Maya od pierwszej wersji, jaka powstała na początkuObecnie z ponad 20 letnim doświadczeniem na rynkuproduktów Roland jest  specjalistą do spraw Maya, MotionBuilder iMudboxw całej Europie.
Stuar Holoway Autodesk

Stuart Holloway

Technical Specialist CFIN | Autodesk | Media & Entertainment
London, Wielka Brytania

Stuart Holloway pracuje w przemyśle filmowym od 1980 roku. Zaczynał jako operator animacji i kamery. Przed pojawieniem się technologii cyfrowej pracował przy wielu projektach od reklam, optycznych efektów wizualnych oraz pełnometrażowych filmów animowanych dla wielu wiodących studiów filmowych. Jednym z ciekawszych była praca przy filmie Disney’a „Kto wrobił królika Rogera?”, który to zdobył 3 Oscary i liczne nagrody BAFTA.  Stuart przyjął nową falę narzędzi cyfrowych i odegrał kluczową rolę w tworzeniu działu Digital Intermediate w Capital FX (później znany jako Deluxe London). Obejmował tam stanowisko lead digital artist i osoby nadzorującej. Do Autodesk dołączył w 2006 roku, gdzie jest obecnie jednym z specjalistów produktowych. Pomaga i doradza klientom poznać korzyści płynące z produktów Autodesk.

 SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Oprogramowanie CAD i 3D

Potrzebujesz oprogramowania?

Zapoznaj się z pełną ofertą naszych programów (AutoCAD, Inventor czy 3Ds Max) i sprzętu.
Odwiedź nasz sklep