Aby poznać środowisko 3D programu tak rozbudowanego i skrywającego wiele cennych narzędzi jak Autodesk Maya, warto zwrócić się o pomoc do osób które w tymże programie pracują i znają go jak własną kieszeń.

Ważną rzeczą jest również świadomość pod co projektujemy. Każda branża skrywa wiele tajników, które warto uwzględnić, gdy zaczynamy tworzyć grafikę 3D.

My znamy te tajniki. Nasi specjaliści regularnie dokształcają się i uczęszczają na różnego rodzaju wydarzenia branżowe (często zamknięte). Przyświeca im jeden cel- wzbogacić i doprecyzować swoją wiedzę tylko po to by przekazać ją później Tobie.

Nasz pakiet szkoleń z Autodesk Maya zawiera pełną gamę zagadnień, w której zapoznasz się nie tylko z samym programem jak w przypadku szkolenia z podstaw, ale również masz możliwość przejść przez wyspecjalizowane ścieżki rozwoju w każdym głównym aspekcie wykorzystania tego programu.

Nasze szkolenia w tematyce Maya ułożone są niezależnie od siebie w taki sposób, by każdy mógł wybrać swoją ścieżkę rozwoju, jednak również nie kolidują ze sobą i każde z nich posiada unikalną dawkę wiedzy, dzięki której otrzymasz solidny start w drążeniu tajemnic 3D artu i animacji.

Szkolenie Maya – Podstawy

Dzięki temu szkoleniu zostaniesz odpowiednio wprowadzony w interfejs Maya, oraz spróbujesz każdego aspektu pracy w tej dziedzinie, dzięki czemu łatwiej Ci będzie podjąć decyzję którą ścieżkę rozwoju obrać w przyszłości.

Szkolenie Maya – Topologia

Na tym szkoleniu dowiesz się wielu ciekawostek na temat tworzenia siatki obiektów z myślą o wiodących branżach jak gry, czy wizualizacje. Poznasz wiele doskonałych narzędzi do modyfikacji siatki obiektów, oraz tworzeniu nowych obiektów na podstawie różnego rodzaju referencji.

Szkolenie Maya – Rozkładanie UV i tworzenie bitmap

Chcesz dowiedzieć się jakim cudem z paru kwadratów i krzywego cylindra zrobić całkiem fajne drzewo? Może nurtują Cię tajniki prawidłowego rozłożenia UV mapy postaci w taki sposób żeby wszystko zmieścić na jednej bitmapie? To właśnie dzięki temu szkoleniu dowiesz się wielu niuansów w tej bardzo pracochłonnej części grafiki 3D.

Szkolenie Maya – Riggowanie Postaci

Jedno z najbardziej delikatnych i skomplikowanych zagadnień w świecie animacji. Aby móc efektywnie animować, trzeba wpierw stworzyć odpowiednie kontrolery, które pozwolą poprowadzić nasza postać w przestrzeni wedle naszych oczekiwań. Daj sobie pomóc i wyjaśnić to niezwykle fascynujące zagadnienie.

Szkolenie Maya – Animacje

Animator- czyli człowiek stojący na pograniczu inżyniera i artysty. Aby zrozumieć animację, trzeba mieć ku temu fundamentalne podstawy. Nasza firma zajmuje się zarówno przedstawieniem tych podstaw jak i samych technikaliów tworzenia animacji w programie Maya. U nas dowiesz się czym jest krzywa animacyjna i jak prawidłowo nią władać, oraz jakich narzędzi używać w programie Maya, aby jak najszybciej i najwygodniej zmieniać parametry krzywych animacyjnych.

Oprogramowanie CAD i 3D

Potrzebujesz oprogramowania?

Zapoznaj się z pełną ofertą naszych programów (AutoCAD, Inventor czy 3Ds Max) i sprzętu.
Odwiedź nasz sklep