Szkolenie Maya – riggowanie postaci, prowadzone online na żywo z trenerem, obejmuje tworzenie szkieletów i riggowanie postaci. Pozwoli na poznanie narzędzi programie Autodesk Maya do tego celu zaprojektowanych.
Riggowanie jest jedną z najtrudniejszych i najbardziej zawiłych dziedzin w grafice 3D. Proces ten wymaga poznania odpowiednich narzędzi, oraz nabycia ogólnej wiedzy w dziedzinie animacji. Zapraszamy na nasze szkolenie Maya z doświadczonym trenerem-praktykiem.
- Poznaj proces riggowania postaci i narzędzi do tego dedykowanych.
- Zbuduj szkielet postaci, stwórz kontrolery i 'nałóż’ na niego skórę (skinning).
- Szkolenie Maya – riggowanie postaci prowadzone jest metodą warsztatową, tzn. w niewielkich grupach. Dzięki temu prowadzący jest w stanie panować nad indywidualnymi postępami w nauce.
- Spotykasz się z naszym trenerem na żywo, za pośrednictwem specjalnej platformy do telekonferencji.
- Na zakończenie otrzymujesz Międzynarodowy elektroniczny Certyfikat Uczestnictwa w szkoleniu Autodesk.